כמה יעלה אייפון 16 החדש, ומתי הוא יגיע לישראל?

אפל השיקה השבוע את דגמי האייפון החדשים, הכוללים כפתור מצלמה חדש, מסך גדול יותר למוצרי הפרו ועוד • החברה הראשונה בישראל שמפרסמת את המחירים שלה השנה היא פלאפון, ובדומה לשמועות – המחירים דומים לשנה שעברה

מכשירי אייפון 16 בהשקת אפל / צילום: Associated Press, Juliana Yamada
מכשירי אייפון 16 בהשקת אפל / צילום: Associated Press, Juliana Yamada

ענקית הטכנולוגיה אפל השיקה השבוע את דגמי האייפון החדשים, אייפון 16. החברה השיקה כפתור מצלמה חדש, מסך גדול יותר למוצרי הפרו ועוד. 

כפתור צילום במקום בשורת AI משמעותית: האייפון החדש הושק, האם יעמוד בציפיות?

באירוע ההשקה של אפל, היא התייחסה שוב לשילוב הבינה המלאכותית במכשיר. בחזון של אפל הבינה המלאכותית הופכת את סירי לעוזרת אישית טובה יותר, ומשלבת פיצ'רים כמו קיצורי התראות, כתיבת טקסטים, יצירת אימוג'י בעזרת טקסט ועריכת תמונות.

עם זאת, צריך לומר כי מבחינת ההשקה של המכשירים, עדיין לא ברור מתי אפל תשיק רשמית את הפיצ'רים לצרכנים - שכן רק בחודש הבא תתחיל תקופת הבטא על הפיצ'רים של הבינה המלאכותית, ורק לאחר תקופת בדיקה, המכשירים חדשים יתחדשו בחלק מהפיצ'רים 

המכירה בארה"ב תחל ב-20 בספטמבר. המחירים צפויים להתחיל בארה"ב מ-799 דולר לדגמי הבסיס ומ-999 דולר לדגמי הפרו. מתי המכשירים יגיעו לישראל, וכמה הם יעלו? 

כלל היבואניות כבר פרסמו כי המכירה המוקדמת בישראל תיפתח ב-19 בספטמבר, ואילו בין הלילה של 25 ל-26 בספטמבר תתקיים המכירה השנתית שנקראת "לילה לבן". 

החברה הראשונה בישראל שמפרסמת את המחירים שלה השנה היא פלאפון, ובדומה לשמועות - המחירים דומים לשנה שעברה. לפי הודעת פלאפון, דגמי אייפון 16 יתחילו מ-4,100 שקל, דגמי הפלוס יתחילו מ-4,650 שקל, דגמי הפרו יתחילו מ-5,200 שקל, ודגמי הפרו מקס יתחילו מ-6,150 שקל. הדגם היקר ביותר בפלאפון, דגם הפרו מקס עם זיכרון של 1 טרה-בייט, יימכר ב-7,950 שקל.

ככל הנראה בשעות הקרובות שאר היבואניות יתחילו לפרסם את המחירים שלהן למכשירים החדשים.